31 Ocak 2014 Cuma

Siyah beyazdı düşler

 

Siyah beyazdı düşler
 

Nasıl da umutla açarsan gözlerini
Her gecenin sabahına
Kar beyazı düşler kurarsan yeniden
Her güne bir kelebek misali uçarak başlıyorsan
Hayat güzel demekki...
Elbette her an tospembe olmuyacaktır
Bazen burukluklarda yaşanacaktır
Onlar da hayatın tuzu, biberi olsa gerek
Ne devamlı beyazda kalırsın
Ne de sonzuza denk siyahta
Bazen beyazla siyahı iç içe yaşadığın da olur
Önemli olan yaşanan sıkıntılarda
Sımsıkı beyaza sarılmaktır
Siyah beyazdı düşlerim
Bazen de beyazla siyah içiçeydi
Ama siyahlar yaşanıyor diye
Düşlerden vazgeçmedim asla
Beyaz düşlere vurgundum ben
Siyahları yaşasam da gözlerim beyaza vurgundu
Gökyüzü bile her an aynı renkte olmaz
Bazen uçuk bir beyaz , bazen de mavidir
İşte düşler de öyledir
Mühim olan neyi düşlemek istediğindir
Siyahlarda mı gözün, yoksa beyazda mı?
Önemli olan neyi düşlediğin
Evet bazen siyah beyazdır düşler
Bazen de siyahla beyaz birlikte
Gönlüm hep beyaz düşlerde
Peki ya sizinki hangisinde...

Nuray Çölgeçenoğlu

Ama ben beyaz düşlerimi kaybettim , hep siyah düşlerde gönlüm . Siyahla beyaz ayrılalı çok oldu. beyazlar imkansızdı , siyahlarsa gerçek. Yapabileceğim en kötü tercihi yaptım . Siyah düşleri seçtim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder