30 Ocak 2014 Perşembe

Bekler Misin ?

hayat zorlu bir hikaye . her şey ayakta kalmaya bakıyor. benimse gücüm tükenmek üzere . daha ne kadar dayanabilirim bilemiyorum, tek başına ayakta kalmaya çalışmak zor... herkes seni iterken ayakta kalmak zor. ah ne kadar da zorlu bir hayat seçmişim kendime. niye engebeli yollardan gittim bilemiyorum? her şeyi zorlaştırmaktan sanki zevk alıyorum. garip ... her şey çok garip ... acı çekmeyi seven bir şizofreniyim ben.
hayat seni ağlamaya itiyor. pes etmeye zorluyor benliğini , yoruyor zaten yorgun olan bedenini, her gününde ayrı bir işkence uyguluyor,en gizli köşelerini bulup dehşet saçıyor. tabi haliyle dayanamıyorsun. ben de dayanamadım işte dayanamadım! üstüme gelmesene . çaresizliği bilir misin sen? hiç çaresiz kaldın mı en mutlu anında? umutsuzca debelenip ağladığın anların oldu mu ? kaçma ! gözlerimin içine bak ve söyle . korktun mu ? benim halimden mi korktun ? benim gibi olmaktan mı korktun? korkma ! kalbi olanın kalbi kırılır! sende kalp var mı?
hayat ... hayat böyle işte . ben acımasız olmayı beceremedim, beceremem ki ...zayıf düştüm . zaten güçsüzdüm...olmadı yenildim işte . gelme üstüme. hikayemi daha duymadın ki şimdiden zorlama beni. pişman olursun dinleyince beni. anlatayım mı hazır mısın?
ama ben hazır değilim. bekler misin beni biraz? olur mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder